15. toukokuuta 2012

Ooh lovely smell!

Nyt kun palkka tuli, niin sehän tarkottaa shoppailua! No eihän sieltä kaupungilta paljon mitään mukaan tullut, mutta toisaalta ei se haittaa... laitetaan säästöön. :) Oon aika huono siinä sillä aina kun pitäs rahaa säästää niin aina on heti jotain mielessä mitä pitäs ostaa ja mitä tarvis. Mutta yks pakko ostos oli mustat farkut! Niistä mulla on ollu pulaa, mutta eipä oo enää. :) Ne on nii hyvät ku musta sopii niin hyvin kaikkeen! I like it!


Anttilasta ostin Schwarzkopfin lämpösuojan, koska sellasta mulla ei vielä ollu ja nyt kun oon innosutu kihartaa hiuksia ni en haluis polttaa niitä ihan kokonaan. :D Eli oli kyllä hyvä oston ja tuoksu on toooodella ihana! Eikä ollu ku jotai vähän päälle kuusi euroa.


Olin kattonu netistä jotain hyvää hoitosuihketta hiuksiin ja sit tällänen iski silmään. Kehuttiin tuoksua ja sitä ettei sisällä silikoonia tai silikooniyhdisteitä. Tälle kyllä oli tarvetta sillä mut hiukset on aika huonokunotset ja karheet ni ehkä jos tää vähän edes auttas niitä. :) Eikä hintakaan ollut paha. Alle neljä euroa. Tykkään tosi paljon erilaisista tuoksuisa joten tää oli yks sellanen jonka mä halusin! Ihanan marjaisa tuoksu!


Ikinä ei oo ollu niin, että ois meikkivoide ja puuteri mulla samaa merkkiä, mutta nytpä on! Ei kai sillä oo kyllä mitään merkitystä, mutta mitäpä tuo. :) Eikä tääkään mikään kallis ollu noin seittemän euroo.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti